Cumartesi, Ekim 14, 2006

Books for ChiLdReN !...


Books for ChiLdReN !...
Originally uploaded by aşk-ı beka.

Yeğenim Feyzanur'a aldığımız kitaplar :)

Çocukken kitap okumayı çok çok severdim..Hala da vazgeçemiyorum kitaplardan. Sanırım bunda çocukluğumun payı büyük.. 10 Yaşındaki yeğenim Feyzanur da kitap okumayı seviyor ve ben o okudukça çok mutlu oluyorum..
Hayal dünyaları ve ufukları geniş oluyor çocukların okudukça..

Ve şimdilerde, bizim çocukluğumuza göre-ki topu topu 10 yıl oldu:)- çok daha güzel çok daha çeşitli eserler var..

Çok güzel çalışmalar var..

Okuyalım, çocuklarımıza, kardeşlerimize, yeğenlerimize, komşu çocuklarına da okutalım efendim :)

Bir de bugün, Feyzanur, kendinden 4-5 yaş küçük bir kız çocuğuna kardeşi Furkan'a aldığı bir kitabı hediye etti:) çok mutlu olduk..
Paylaşmak güzel..Paylaşımlara devam edelim..
Hayırlı Ramazanlar !...

4 Comments:

Blogger Elit said...

Kitaplar başka alemdir

11:52 ÖÖ  
Blogger Aşk-ı Beka said...

evet efendim, kesinlikle!

1:36 ÖS  
Blogger mq said...

özellikle mavibulut ve uçurtma yayınlarının çocuk kitapları çok güzeldir. mevlana idris'in masalları çok iyidir. dergi olarak ebe sobe çok iyidir. çocuğum olsun, hepsinden alıcam.

10:04 ÖS  
Blogger Unknown said...

okumak okumak okumak..bu gunlerde oyle cok ozledigim bir alem ki..eskiye göre daha az okuyorum ama artacak inşallah..evde okunmak uzere biriken ve kitaplığa her bakışta göz attığım kitaplar vesilesiyle..

feyzanur'a da maşallah..o kadar büyüdü demek..çocuklarda bu yaşlarda kitap sevgisini oturtmuş olmak gerek..biz şimdiden oğlum için kitaplara göz atmaya hatta ufaktan almaya başladık bile..

3:22 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home

Free Counter
Free Counter